Trampolíny 305 – pomocník v boji proti stresu a nadváze

Nepodlehněte stresu

Každý z nás ví, že nejlepší lék na všechny choroby je vždy prevence. Přesto jí věnujeme málo pozornosti, a to buď z nezájmu, nebo z nedostatečné informovanosti. Nedostatek pravdivých informací je asi tou největší brzdou a my bychom vám rádi nastínili některé skutečnosti, co mohou proti stresu účinně fungovat.

dívka na trampolíně

Adaptogeny – stres provází hormonální dysbalance, narušení imunitního systému, psychické poruchy – úzkosti a deprese, nedostatek spánku, neschopnost usnout, nebo přerušovaný, mělký spánek. Vyhnout se stresu zcela v dnešní době takřka nelze a tak se mu musíme bránit jinak. Přetížené nadledvinky, které vylučují příliš mnoho adrenalinu, noradrenalinu a kortizolu můžeme uvést zpět do rozkolísané rovnováhy adaptogenními bylinkami. Zkuste to s Ženšenem, Rhodiola rosea (Rozchodnice růžová), nebo s Ashwagandhou. Jsou to známé léčivky, které působí komplexně jako harmonizační tonikum.

Trampolíny – přeskočit z adaptogenů rovnou na trampolíny? Proč ne! Je to totiž spolu s plaváním v bazénu ten nejlepší způsob, jak si dobít baterky vhodným pohybem. Výraz „vhodný“ je důležitý, ne každý sport totiž uvolní v převaze hormony štěstí – endorfiny tak, aby je opět nepřeválcoval adrenalin. Tajemství úspěchu skákání na trampolíně 305  https://www.goodjump.cz/trampolina-305 spočívá hlavně v tom specifickém pohybu – výskoky a dopady na pružnou podložku jsou dynamické, ale zároveň relaxační.

hopsání na trampolínách

Výborně se prokrví i zanedbávané svalstvo a zároveň ušetříte vaše klouby. Trampolína je také skvělý způsob, jak shodit nějaké to kilo navíc – skákání vás bude bavit, zaženete chmury a s každým výskokem si uvědomíte, že spalujete efektivně kalorie tak, jako kdybyste obuli tretry na startovní atletické dráze.  

Upravte stravování – cpát se špekáčky s Plzeňským prazdrojem nebo specialitami z rychlého občerstvení, zapíjenými slazenými limonádami – to asi nebude to pravé. Podpora v boji proti stresu spočívá hlavně v dostatku vlákniny z ovoce a zeleniny a celozrnných obilovin. Zkuste zařadit do stravy více luštěnin, ořechů a semínek, aby vaše snažení o udržení ideální váhy nepřišlo vniveč.